Tuesday, August 9, 2016

Imuran 39






+

Azathioprine, imuran Geplaatst: 24 avril 2006 om 12:20 uur Hoi Allemaal, Ik ben 32 jaar en ben inmiddels 4 jaar bekend rencontré le lupus en zit sindsdien aan de twee tabletten prednison (DUS 10 mg) par dag. Buiten dat ik een zwemband heb gekregen, die ik nooit hiervoor avait, heb ik er geen dernière van. Nou wil mijn reumatoloog dat ik naar Overstap Azathioprine, Imuran en combinatie rencontré 1 comprimé prednison. Voordat ik hiermee instem zou ik graag wat ervaring van iemand Willen horen die dit medicijn ook slikt. Alvast mega dank Marloes Berichten: Onbekend Geplaatst: 24 avril 2006 om 22:05 uur Hoi Marloes, Ik slik al jaren immuran tegen de opvlammingen van de ziekte van Crohn, nu ongeveer 5 jaar. Hiervoor slikte ik maar daar prednison eu dernière van ik. En toen kwam de intenist rencontré deze optie. Van commencer af gaan heb ik geen bijwerkingen gekregen. En het gaat nog steeds goed. Sinds ik dit slik, heb ik bijna geen dernière meer van mijn Darmen. En daarvoor heb ik daarmee veel afgezien. Succes als je Beslist om het te gaan Slikken Sasja berichten: Onbekend Geplaatst: 27 avril 2006 om 23:24 uur marloes de hoi, Ik heb nu momenteel ook 20 mg prednison en 2 tabletjes imuran, maar imuran est eigenlijk de Vervanging voor prednison, ik heb het jaren geleden ook geslikt maar moest toen iedere keer stoppen vanwegen vlekken op mijn porte de levier de imuran. Nu slik ik het weer sinds 4 weken maar ik vind het niet echt werken bij mij, maar alle mensen verschillen gelukkig. Imuran est volgens mij ook minder dan zwaar prednison. groetjes van ilonka ilonka Berichten: Onbekend Geplaatst: 31 juli 2006 om 10:04 uur Hallo iedereen, Prednison en Imuran zijn twee verschillende Medicijnen maar wel ongeveer rencontré dezelfde werking en bijwerkingen. Prednison est een corticostéroïde en est ontstekingsremmendmiddel ook dat in het lichaam wordt gemaakt porte de bijnieren als bijnierschorshormoon. Imuran est een cytostatiques (Chemotherapie) die het natuurlijke afweersysteem onderdrukt. Bij alletwee ben je meer gevoelig voor infecties waar gezonde mensen minder moeite mee hebben. Prednison geeft het welbekende vollemaansgezicht, wat het niet geval est bij imuran. Tevens est er bij langdurig gebruik van prednison kans osteoporose op (de botontkalking), er wordt daarom vaak ook calcium en vitamine D voorgeschreven. Kortom: Het zijn alletwee super-chemische rotmiddelen waar wij als patienten (helaas) niet zonder kunnen. Geplaatst: 31 juli 2006 om 15:44 uur hey même een vraagje, mot porte je mourir imuran de andere soorten chimio die bij lupus gebruikt worden ook kaal de zijn ze niet zo zwaar dat je haar gewoon blijft zitten sasjuh Berichten: Onbekend Geplaatst: 1 augustus 2006 om 08:42 uur Hallo, De dosering est niet zo hoog dat je er kaal van wordt, wel kan je veel haar verliezen. Ik heb eerst endoxan geslikt waar ik meer haar mee ben verloren dan bij de cellcept, het grappige is wel dat ik heb krullen terug gekregen. Ik ben nu net op overgestapt de imuran, maar ik denk dat die ook niet zwaar genoeg est om kaalheid te veroorzaken. Dus voorlopig geen pruikje Geplaatst: 29 septembre 2006 om 17:18 uur Hallo, ik wlide même laten weten dat je goed op moet Letten a rencontré azathioprine als je nog een hebt kinderwens. Zelf slikte ik mijn Tijdens Zwangerschap beide. Bij mij zorgde de aza voor meer dan problemen de prednisolone volgens de Artsen. Mijn kindje bleef hierdoor erg klein (1500 grammes bij geboorte). Fikke Berichten: Onbekend Geplaatst: 30 novembre 2006 om 09:59 uur Het is een tijd geleden, maar ik wilde jullie allemaal nog même Onwijs bedanken voor jullie reacties Ik slik inmiddels 6 maanden Imuran bij mijn prednison en het gaat goed. Mijn anti-dna waardes zijn enorm gedaald en zijn nu lager dan ooit. en dat dans zon Korte tijd Fantastisch. Als de waardes en januari nog meer zijn gezakt dan mag ik mijn rencontré prednison gaan minderen Ik heb het dat ik wel Idee meer bijwerkingen heb gekregen (de zou het gewoon de lupus zijn). al een tijd heel slecht Ik, snachts uren wakker liggen, waardoor omdat ik niet genoeg rouille heb gehad, mijn gewrichten weer Onwijs gaan opspelen. Ook heb ik vaak dernière van hartkloppingen. Zouden deze twee dingen ook psychisch kunnen zijn. Ik ben namelijk zo coup dat als ik iets Voel het gelijk afschuif op mijn lupus / medicijngebruik. Marloes Berichten: Onbekend Geplaatst: 30 novembre 2006 om 20:11 uur hartkloppingen heb ik ook nooit aan het gedacht dat bij de medicatie kon horen. Geplaatst: 22 januari 2007 om 14:20 uur de lotgenootjes de Hallo, ik slik imuran (azathioprine) ook en ik mag gewoon zwanger worden. ik boucle nu bij de gyn in het LUMC. zij Zeiden tegen mij dat ik dit moest blijven Slikken. als lupus patients heb je zp-ie-zo eerder kans op een laag geboortegewicht bij je genre en een vroeggeboorte Geplaatst: 17 maart 2009 om 19:46 uur Hallo, Ik ben 44 en heb 4 jaar geleden mijn diagnostiquer S. L.E. gekregen. Ik ben begonen rencontré 6 maanden Endosan, daarma anderhalf jaar Cellcept rencontré prednison en daarna zou ik 2 jaar Imuran Slikken ook rencontré prednison. Ik ben in die 4 jaar ongeveer 30 kg aangekomen en krijg er geen gramme af, helaas. Wat mij rencontré Imuran est gebreurt arme ik DUS niemand. Na 15 maanden reageerde ik allergisch op de porte imuran een leverontsteking te krijgen, niet wees dans richting die ook niet 2 weken voor die tijd. Ik möcht nog kiezen thuis de in het ziekenhuis, met een gezin est de keuse snel gemaakt, thuis. Na 2 maanden möcht ik opnieuw beginnen rencontré imuran, maar binnen 6 weken ging het weer fout. Nu heb ik alleen de prednison nog en talon wat andere Medicijnen. En van de bijwerkingen die ik er nu bij heb een est hartprobleem en dat ik avait DUS echt niet verwacht. Ik weet dat er een onderzoek loopt naar S. L.E. waar ik aan meewerk maar buiten het n keer per jaar invullen van een vragen lijst merk ik er niet veel van. Zijn er meerder van jullie die aan dit onderzoek meewerken Horen jullie hier meer van SLE sinds avril 2005 Geplaatst: 19 juni 2009 om 09:51 uur Hallo, poegel Ikzelf slik ook imuran en plaquenil voor sle gerelateerde vascularite. Tot hiertoe lijkt dat talon goed aan te slaan maar als ik jou verhaal lees plus levier je ga ik toch même achter mijn oren Krabben. Ik kan moi je teleurstelling en boosheid goed VOORSTELLEN toen je dat overkwam. Ik doe aan geen enkel onderzoek mee maar wel zou graag Willen meedoen. Zou je me wat informatie Willen toesturen hierover Geplaatst: 8 oktober 2009 om 08:20 uur Quote:. Ook heb ik vaak dernière van hartkloppingen. Zouden deze twee dingen ook psychisch kunnen zijn. Ik ben namelijk zo coup dat als ik iets Voel het gelijk afschuif op mijn lupus / medicijngebruik. Lupus kan zich op alle mogelijke plekken in je lichaam manifesteren Dus als je hartkloppingen hebt, wellicht is het dan een optie om er eens nader te laten naar kijken Ik heb het geluk dat dans ons streekziekenhuis alle afdelingen goed Samenwerken en dat est in het geval van lupus een must. Mijn reumatoloog est de hoofdbehandelaar en als er wat is dat vbuiten zijn teerein valt reglet hij een gelijk verwijzing. Ow ja Ik heb ook een hele tijd dernière gehad van hartkloppingen, maar toen rookte ik nog (vijf jaat geleden inmiddels) Na een moitié jaar stoppen waren ze zo goed als verdwenen. Ook koffie lijkt bij mij een grote boosdoener. 1 kopje op een dag kan ik al niet verdragen. Misschien ook eens daar naar kijken. Zorg maar goed voor jezelf, greetz Geplaatst: 8 oktober 2009 om 08:24 uur Om même terug te komen op het onderwerp: Héb dans middels toch een pruikje aangeschaft. De Combinatie lupus / imuran was een beetje teveel voor mijn al schrale haardos. Ben erg blij dat ik de stap gezet heb. Het voelt goed en ik zie er uit beter. Nous gebruik ik een inmiddels maagbeschermer omdat ik te misselijk werd van de azathioprine. (En alle andere oa plaquenil). Toch verkies ik aza. boven Prednison veulent ik heb het al moeilijk genoeg rencontré mijn zelfbeeld en als ik er nog eens een volle maansgezicht en een zwemband bijkrijg wordt het alleen maar lastiger. Geplaatst: 7 januari 2010 om 14:49 uur Est-er iemand die enkel imuran neemt, zonder prednison de plaquenil




No comments:

Post a Comment